fredag den 10. februar 2012

Gang i bloggen igen

Nå, skal vi have lidt gang i bloggen igen?
Den har ligget fuldstændigt stille det sidste halve års tid.
Jeg har haft lidt travlt med min anden blog - synes jeg manglede en krea-blog, eftersom denne var mere målrettet mod vintage ting. Hvis du har lyst kan du finde den her

Nu vil jeg tage mig sammen og gå mere målrettet til værks - det kan betyde en del ombygning herinde, men indtil videre vil jeg prøve at bruge bloggen mere som "blog" hvor jeg før, da jeg var helt grøn i bloguniverset så det mere - og indrettede bloggen - som en slags hjemmeside, med vægt på "siderne".
Men har nu fundet ud af at det er nemmere at bruge etiketterne, så skal jeg ikke rykke rundt så meget.

Vil lige starte med anbefale en hel masse skønne kjoler som jeg har fundet via det fabelagtige pinterest.
The Met i New York (metropolitan museum) udstiller de smukkeste kjoler.
Du kan se et kæmpe udvalg ved at følge linket her til museets hjemmeside.

Nedenstående er aftenkjoler fra 50'erne.
Kodeordene er creme og fuldstændig overdådig ekstravance.
Enjoy!




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...