mandag den 14. januar 2013

Lillepigens fine kjoler

Jeg er flere gange faldet over de fineste kjoler til små piger.
Og det er jo skønt, når man har verdens dejligste prinsesse herhjemme.
Mange af kjolerne er lidt for store endnu, hun vokser til.
Imens kan de nydes her på bloggen:


Smuk pigekjole fra 50erne. 
Fantastisk med læg og faconsyning.
En rigtig balkjole der svinger med når man drejer rundt - oversået med blå blomster








Denne fine blå og hvidstribede kjole har min kære søde mormor strikket til mig dengang jeg var lille.
Jeg husker det som om jeg blev meget glad for den, men vist desværre voksede ud af den ret hurtigt, fordi den lå og ventede på at jeg blev stor nok til den - ironisk nok. Når jeg ser den nu bliver jeg helt varm om hjertet.
Jeg tænker på alle de timer min mormor har lagt i det her håndeværk.
Kære søde mormor, som desværre ikke er her mere.



Denne her fantastiske 60'er sag i spinlon (we loove spinlon!) fandt jeg i en rodekasse i en genner.
Min datter er netop blevet stor nok til den nu med sine 6 år, juhuuu! :-)



Jeg synes simpelthen de er så fine, kjolerne. Ville ønske de fandtes i min egen størrelse, suk ;-)
Men så er det jo skønt at man har en dejlig prinsesse som sagt :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...