søndag den 8. april 2012

En Orange-Yvonne

På forskellige blogs har jeg luret med og fundet dejlige billeder, fx. her og her og her og her hvor skriveren har givet sig den udfordring at forevige sine yndlingsting i bestemte farver/mønstre/former/stilarter/materialer osv.
Og så blev jeg inspireret til at lave en Yvonne-udgave - altså med de vintage ting jeg er den heldige indehaver af.

Her nedenfor er derfor en serie - og hvad kunne være mere passende her i påsken end Orange - jeg elsker den farve - den bringer både tankerne direkte tilbage til 70erne og 60erne og så gør den mig bare i så ustyrligt godt humør!

Så i anledning af påsken: Værsgo en "Orange Yvonne" :-)


Her først mine absolutte yndlingsdåser - jamen kan man ikke kun komme i godt humør?
Dette underskønne tæppe fandt jeg i en genner i skønne Ribe
En rigtig Yvonnebakke
En fabelagtig "kattebakke"
Her er min datters orange retro badekar - det har kostet 50 kr :-)
De her fantastiske katteknager kunne jeg slet ikke stå for - der er en mere, men den er desværre blevet væk
De hænger på min datters værelse
Ikonisk kaffekande fra det danske firma - jeg gav nul og en hattefis for den for 10 år siden
Lækre plastik æggebægre fra Flensborg
Old school gæstehåndklæde som farmor havde dem
Jeg har en stor svaghed for retro køkkenudstyr især fra 60erne
Sidst men ikke mindst min FANTASTISKE Yvonne-drømmeseng som kun kostede 48 kr.
Hvor har jeg brugt den meget - den er fantastisk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...